Més Shel Silverstein? Més llenya al joc!

Sàlvia, de la biblioteca alacantina de Cocentainaenlaces externos, que manté entre d’altres els blocs de Poesia infantil i juvenilenlaces externos i de Pinzellades al mónenlaces externos (que us recomanem visitar regularment, perquè són molt enriquidors), ha tingut l’amabilitat de concedir a aquest lloc un «Thinking Blogger Awardenlaces externos». Per a agrair-li, em vaig posar a jugar amb un dels poetes més lúdics que conec, l’americà Shel Silverstein, un autor de qui també parlo en aquesta nota (poemes en anglès) i aquesta altra (poemes en castellà).

Això en va resultar:

LA CANGUR

La senyora Glamur em sol fer de cangur.
I quan tornen els pares,
els entrega un bossot
i els explica: «Aquí està; s’ha pres tot el sopar».
I se’n va, d’un gran bot!

murcielago.jpg

RAT-EN-PENA

De matí, el rat-penat
es queixa de costum:
«Enceneu-me la fosca,
que em fa nosa la llum!»

El costum dels TBA passa per anomenar ara cinc punts de la xarxa blocaire que em facin rumiar. Però no ho faré fins més endavant, si em disculpeu, per simple desconeixement d’aquest infinit al que gairebé acabo de llençar-me. A la columna de la dreta trobareu molts vincles que em semblen interessants.

Enllaços:

  • Vint poemes, en anglès, en aquest lloc webenlaces externos.
2 Respuestas a “Més Shel Silverstein? Més llenya al joc!

Comentarios

